2013

Nu är vi hemma efter hotellvistelsen, tack mamma och pappa!
Vi hade supermysigt och åt jättegod mat och såg massa fyrverkerier vid hamnen.
Mellan middagen och fyrverkerierna satt vi och spelade spel och kollade på en film
inne på rummet, supermysig och lugn nyår, precis som vi ville ha :)
Lägger upp några bilder, tyvärr mobilbilder i mörd miljö = inte bra.
Vi hade med oss systemkameran men den va såklart urladdad! hahaha
Och självklart hade vi inte laddaren med oss, suck.
Men hade ändå inte vågat haft med den ut i ruskvädret.
Här kommer några bilder, ingen ordning på dom dock, orkar inte fixa ;P
Först lägger jag upp en bild på mig och Marcus på nyår 2005, sju hela år sedan,
vårat första nyår som ett par <3 små!!


En liten Marcus och Therese (15 resp 14 år gamla)


Kollar på film


Töntar oss haha


Kollar på fyrverkerierna


Tolvslagskyssen :)<3


Äter middag


På hotellfrukosten, kom dock på att ta ett kort när vi redan ätit upp :( haha asgod frukost!


Min stilige karl, slipsen lite på sne ser jag nu ;P haha



Kommentarer
LindaViola - mamma till två!

Så fina! Tänk vad länge ni hållit ihop! Galet! Men ett riktigt fint par :)

2013-01-01 @ 17:19:04
URL: http://lindaviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0