Blää

Usch vilken tråkig dag, vart helt sjukt trött idag.
Hade bara en lektion på två timmar 15-17, vilken jävla tid? haha
Men det var lika bra för jag sov heeeeela dagen! Usch.
Så sjukt trött alltså, gick upp vid halv elva efter att ha sovit över 10h.
Käkade lite och kollade på tv och somnade i soffan och sov till halv två!
Inte gjort annat än sovit, ätit och vart en snabbis i skolan, känns värdelöst.
Men men, nu ligger maten i magen och matlådor är gjorda i alla fall.
Hoppas jag inte sover bort hela dagen i morgon också,
ska träffa en klasskompis och göra en studieuppgift strax innan ett
så lär väl sova till tolv XD haha nej, det ska jag inte! Får göra något vettigt.
Hatar att känna mig så här lat haha gillar att vara igång.
Men ibland strejkar kroppen.

Nu blir det duschen sen mys med denna fina killen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0