Break down

Det visade sig gå åt "fel" håll igen efter att ha mått bättre igår kväll.
Natten var ett rent helvete för att vara ärlig. Låg halvvaken med smärtor
och vid halv sex klarade jag inte av det mer. Gick upp och kunde inte somna om igen.
Magen kändes fruktansvärt obehaglig och när toaletten dessutom vägrade att spola
så bröt jag ihop. Fick panik och grät hysteriskt, väckte Marcus som tröstade mig
och hjälpte mig med toaletten. Lugnade mig något och jag förstår ju att detta inte
är hela världen och det värsta som kan hända. Men när man mår så himla dåligt
och det finns absolut ingenting man kan göra åt det, illamående, hunger och smärta
på samma gång och det går bara att vänta ut det hela och det känns som att det aldrig
ska bli bra igen. Lyckades somna några timmar från och till i soffan i stället.
Nu har jag försökt dricka lite proviva blåbärssoppa och vatten.
Jag mår något bättre igen, magen känns lugnare, det känns inte som att tarmarna ska sprängas.
Är dock inte bra än och är väldigt glad över att jag gjorde färdigt så mycket på mitt arbete igår.
Hur ska detta gå? Jag måste till skolan i morgon, eller måste och måste, jag vill verkligen
gå på den föreläsningen och så ska vi jobba med grupparbetet.
Tisdag då måste jag dit i alla fall, då är det obligatoriskt seminarie.
Åh, jag har inte tid med detta!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0