Det blir bättre

Idag mår jag riktigt bra faktiskt, känner mig endast lite uppsvälld i magen
men inga toalettbesök, tummen upp! Trippla dosen Asacol måste ha hjälpt haha.
Men usch vilken halsbränna jag får när dosen ökas, kände det även när jag hade
fyra tabletter och det försvann nu sist när jag bara hade två och nu har jag sex!
Hoppas den går över när jag haft denna dosen ett tag.
Annars har jag varit i skolan idag, seminarium om Existentiella frågor 8-10
och sedan föreläsning om barn och ungdomars förhållningssätt till sorg och död.
Riktigt intressant dag! Gick hem och åt och la mig och sov och sedan tretiden
har jag granskat fyra klasskompisars hemtentor om Palliativ vård som
vi skickade in i går. Nu får snart även jag min "kritik" på mitt arbete från fyra klasskompisar
så ska läsa det och kanske ändra lite i mitt arbete innan det slutgiltliga
arbetet ska in i morgon innan 8.00, jag kommer göra färdigt det innan jag går och
lägger mig. Skolan börjar åtta i morgon så orkar inte gå upp typ fem på morgonen
för att göra färdigt det och skicka in då.

I morgon är det seminarium igen, om familjen och sorg & död.
Sen blir det grupparbete, göra färdigt det sista och sen skicka in.
Efter det ska jag nog följa med mamma och hälsa på Morfar på
sjukhuset, han har opererat knät idag, hoppas allt gått bra för honom :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0