Exhausted

 
Herregud vilken dag, började dagen i skolan halv nio i morse och slutade den på jobbet halv nio ikväll.
Okej, den är ju inte slut än eftersom jag är vaken haha, men nu är jag hemma i alla fall!
Känner dock att jag fått mycket gjort idag, vi fick snacka ihop oss angående grupparbetet
i skolan och jag fick gjort en del som jag blev tilldelad att läsa om och skaffa en artikel och sammanfatta.
Sen hann jag även med att jobba lite på min individuella uppgift efter lunch.
Därefter bar det av till jobbet, fick mig en skön promenad dit så det va gott :)
Andra "riktiga" passet på nya jobbet idag, var ju där igår också och innan det har jag bara gått bredvid
två pass och innan det praktiserat med sjuksköterskorna där. Idag, precis som igår var jag "löpare"
vilket innebär att man springer emellan våningarna och hjälper alla, jätteskönt när man är ny tycker jag.
Då är du liksom aldrig själv på någon avdelning som de andra är och man lär känna alla patienterna
och inte bara de på en våning. Känns inte heller som man har riktigt lika stort ansvar när man är
löpare på något sätt.

Nu är jag skiiittrött rent ut sagt! Två sjukt späckade dagar har gått och imorgon är det halvdag i skolan.
Sen måste jag verkligen plugga matte! Har läkemedelsberäkningstenta i övermorgon
och med tanke på allt annat som ska göras hela tiden har jag knappt pluggat alls på det.
Till råga på allt skulle jag hämta ut förra tentan i läkemedel som jag gjorde och fick underkänt på,
men då var studentexpeditionen stängd! Så jävla irriterande, måste ju se vad jag gjorde fel
så att jag inte gör samma fel på lördag igen, suck. Fattar inte att man får ha lektioner så här
i början på året när inte ens dörrarna till skolan är upplåsta (man måste använda sitt passerkort)
kafeterian är stängd och även studentexpeditionen, kasst är vad det är. Usch.
Nä nu blev jag lite förbannad igen känner jag ;) djupa andetag, haha, nä skoja bara.
Nu ska jag stänga av här och sova, upp tidigt i morgon.
Förlåt för världens tråkigaste inlägg men gillar att bara skriva på ibland om dagen och lite frustrationer ;)
Haha. Detta är ju trots allt min dagbok, fast en som är tillgänglig för allmänheten ;) haha
Känner mig inte riiktigt såhär fräsch just nu kan jag säga ;P hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0