Falskt alam?

Nu mot eftermiddagen och kvällen började jag bli bättre.
Har dock legat i soffläge sedan jag kom hem vid tolv och kikat film osv.
Det blev alltså inget släktkalas, vill inte riskera att må sådär akut dåligt
när jag är borta och äter tårta liksom.
Men allt eftersom jag började må lite bättre kände jag att jag lika gärna
kunde vara lite effektiv här från skoffan. Så la datorn på magen och
började skriva på min halvfärdiga hemtenta om vård i livets slutskede
som ska in i övermorgon. Jag fick ett ordentligt flyt och kom in i det ordentligt.
Vips så hade nästan två timmar gått och jag var i princip färdig med arbetet.
Har hela dagen på mig i morgon också då jag ska läsa igenom allt och finslipa
även fixa referenserna, nu har jag typ refererat [blå bok], [grön bok] osv haha.
Är fortfarande lite konstig och liksom bubblig i magen, men jag hoppas att detta
var falskt alarm och alltså inget skov. Kanske var det bara stress och att jag
inte åt frukost utan bara drack kaffe i morse? Hm, det återstå att se om det
fortsätter bli bättre eller blir sämre igen. Kram på er och ha en bra lördagskväll.
Jag och sambon ska ge oss på att göra kokosbollar nu :)


Kommentarer
Alex

Du måste vara rädd om dig vännen! Hoppas du mår bättre igen <3

2013-01-05 @ 20:13:49
URL: http://allexious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0