Good day

 Klockan åtta i morse lämnade jag lilla Ronja hos veterinären,
dags att kastreras. Egentligen har vi väl varit lite oeniga här hemma
om hur vida vi ska kastrera henne eller inte, vi båda hade
tyckt det var roligt att få kattungar med henne men vi vet inte när
det skulle bli av och ens om. Så då tyckte jag det var bättre att kastrera,
de mår ju oftast så mycket bättre av att vara kastrerade.

Kom hem igen vid halv nio och satte mig och pluggade en stund.
Fick mest klarhet i vad det är för inlämningar och uppgifter som ska göras
i denna kursen. Har fyra uppgifter som ska göras under kursen som
håller på till och med vecka 7. Fick påbörjat en i alla fall och planerat
när de andra ska göras så jag hinner till redovisning/inlämning. 

Klockan 12 var jag på gymmet, kroppen fick sig en ordentlig genomgång.
Tror varenda muskel tränades haha. Riktigt bra pass fick jag till idag!
Det är riktigt kul att gymma och älskar att jag kan göra det nu mera
utan att smärta ska få hindra mig. Nu känner jag mig bara lite klen ;) hehe.
Det blev en mil på cykel följt av 45 min styrka och därefter 15 min stretch.
Det behövde min kropp ska jag säga. Efteråt kände jag mig sådär gött mör!
Duschade och satt i bastun typ en kvart haha. Åh vilken skön dag!
Älskar att få tid till sånt här, känns riktigt bra att vara igång!
Mitt mål är inte att bli smal utan att bli stark och mår riktigt bra!

Åkte hem och slängde i mig lite lunch och hämtade sedan Ronja 14:30.
Tidigare än väntat. Nu är hon hemma och veterinären sa att allt gått bra.
Hon rumlar runt här hemma och kan knappt gå stackarn <3 Usch.
Och så går hon in i saker med sin tratt och försöker få av sig den.
Lilla vännen <3

Nu väntar vi på att Marcus ska ramla innanför dörren.
Mer händer det inte riktigt idag, ska mysa med min lilla familj haha.
Fortfarande inte någon plan över vad det blir för middag men det får vi ta
när det är dags, nu blir det soffläge med katten och en kopp te :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0