Gym, mysfrukost & jobb

Vilken bra dag jag haft idag :)
Först ett läkarbesök, ja okej, det finns roligare saker, deffinitivt.
Men, det var snabbt avklarat och då drog jag till gymmet en timma.
Åkte därefter hem till Elin lite spontant haha precis efter hon vaknat,
vi köpte lite färskt bröd och drack kaffe till, mums! Mysig frukost.
Sedan åkte jag hem och grejade lite, fick rensat min plånbok bland annat,
haha kan säga att det tog tid! Och det är då inte för att det var mycket
pengar i den kan jag säga ;) hahaha.
Sen blev det jobb på eftermiddagen/kvällen och nu är jag hemma i soffan igen.
Sitter och mumsar på lite mörk choklad och ska snart lägga mig och läsa tänkte jag.
I morgon blir det skola och sen kommer fina tjejerna hit <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0