Helt återställd

Magen är nu helt i sin ordning, dock börjar jag fundera på om det kanske var någon
magsjuka jag hade i alla fall och inte ett nytt skov.
Sambon blev ju nämligen dålig någon dag efter mig med feber, diarré och kräkningar
så kanske smittade jag honom? eller så var det helt enkelt en tillfällighet.
Men men, hur som helst lär jag aldrig få svar på det och likabra att käka ökad
dos av tabletterna för säkerhets skull, det skadar ju inte liksom.
Nu hoppas jag att jag kan få vara bra i tarmen länge, länge!

Idag var vi lediga från skolan men min grupp satt ändå och jobbade hela dagen ihop.
Vi skickade in vårt arbete igår men spånade på och förberedde inför redovisningen
av det som står på schemat i morgon. I morgon eftermiddag kommer jag gå hem
utan den där stora tunga stenen som hängt över mig sedan nyår,
eller egentligen hela terminen haha. I morgon är denna monsterkurs över.
I helgen ska jag bara ta det lugnt, inte ens tänka på plugg för att komma
tillbaka med nya krafter för termin 5 som drar igång på måndag.
Känns underbart att ha klarat av denna intensiva termin så bra!
Har egentligen bara en sak efter mig som jag fortfarande inte vet om
jag har klarat och det är läkemedelsberäkningen, allt annat är godkänt
och jag är övertygad om att vi får godkänt på grupparbetet och redovisningen,
eller så kanske man inte ska säga haha, nu får vi säkert IG bara för det ;)
Åååh det ska bli såååå skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0