Kärleksmums med kärleken

Igår kom sambon min hem från en åttadagars lång resa till Sälen.
Det har gått över förväntan att sova själv här hemma och har gjort det 6 av 8 nätter.
Igår kom han hem halv sex på morgonen haha så gårdagens tempo var inte högt
med tanke på att han vart uppe hela dagen innan och kört hela natten.
Vi sov till 12 och sedan åkte vi och handlade lite. Resten av dagen spenderades i soffan
och vi gav oss även på att baka kärleksmums <3 På kvällen gjorde vi pizza här hemma
som smakade så sjukt gott! Fick en hel dag med mitt hjärta och det är guld värt
när man saknat varandra en hel vecka, vi är ju inte så vana att vara ifrån varandra.
Nu på senare år har han dock börjat åka iväg lite med jobbet och så,
så ibland får jag klara mig själv :) Men det kan vara skönt ibland ;)
Idag är hjärtat på jobb, men ikväll får vi umgås igen, får se vad vi ska hitta på för mat idag.
Hm, alltid lika svårt, dagens fråga/problem varje dag XD haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0