Lediga Fredag

Fredag idag och helgen knackar på dörren igen.
Idag är jag ledig, tog en god sovmorgon och ska nu ta min Humira spruta.
Sen känner jag att det behövs städas lite här innan jag drar till tandläkaren vid 12.
Skulle egentligen behöva plugga också men jag vet inte hur det blir med den saken.
Vaknade upp med lite träningsvärk idag haha, igår eftermiddag var jag,
Amanda, Elin och Elin på ett Medelpass på träningen, kul var det faktiskt :)
Blir nog kanske ett sånt pass i veckan, får försöka med det i alla fall.
Skulle gärna hinna med ett gympass och ett dans/aerobic/step-pass i veckan också,
men om jag ska ha med allt det plus dansen i gbg en gång i veckan blir det
fyra pass per vecka och då vet jag inte om jag hinner med skola och jobb.
Vi får ta det som det kommer :) Kul att vara igång lite i alla fall, behöver muskler! haha

Drack nyss den här goda ;) mums!


Kommentarer
Henric

MUMS!

2013-01-25 @ 16:23:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0