Lördag

Godmorgon i stugorna :)
Här har jag varit i full gång sedan halv nio i morse.
Storstädning av lägenheten och tvätt står på dagens schema.
Riktigt mycket tvätt vill jag lova, förutom kläder är det Marcus
arbetskläder, jackor, alla handdukar och små mattor, puh.
Lär hålla på till ikväll haha. Har gjort färdigt toaletten, köket
och vardagsrummet. Dammsugit, dammat, torkat golv
och städat bort alla julsaker, blev lite tomt tycker jag.
Skulle behöva köpa någon ny blomma, är ju tomt där mina
två julstjärnor stod. Men det får bli en annan dag :)
Visst är det så fruktansvärt härligt att bara slå sig ner
och ta det lugnt när man vet att hela hemmet är nystädat.
Allt ser fint och prydligt ut och man blir så lugn av det tycker jag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0