Mitt i veckan

Mitt i veckan, redan! Torsdag i morgon, galet fort går det.
I natt sov Elin över här, vi lagade god thaimat och snackade och kollade film hela kvällen.
I morse åkte vi och hämtade mig morfars bil som jag ska få låna då han inte får köra
på ett tag då han har opererats. Sjukt skönt att ha bil alltså!
Sen åkte vi ner mot kungsbacka, hämtade upp Amanda och drog och gymmade :)
Grymt otränad tjej här alltså, knappt tränat alls på över ett halvår.
Nu är kortet införskaffat så nu blir det ändring på det och om två veckor ungefär
börjar dansen så då är jag där en dag i veckan också.

Trött tjej som bloggar här nu kan jag säga.
Direkt efter träningen åkte jag hem och slängde på mig jobbkläder
och drog till jobbet. Kom hem igen typ halv tio och kollar nu på tv
och har slängt i mig lite mat. Upp tidigt i morgon för läkarbesök,
berättar mer i morgon men det är inte reumatologen eller mag/tarm jag ska till.
Nu ska jag lägga mig och läsa en liten stund, blir nog inte länge
för det känns som ögonen ska gå ihop. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0