Ny vecka

Måndag och ny vecka, tänk att det redan är vecka 5, var det inte nyår nyss?
Helgen försvann i ett svisch som vanligt, lördagen var det först släktkalas på schemat,
Marcus äldsta lillasyster fyllde 12 år. Kvällen spenderades hos Amanda med fina tjejer <3
Hela söndagen gick åt till jobb 8-21, men det är kul, jag trivs så himla bra på demensavdelningarna!
Skönt att det kommer in pengar också :)

Idag träffade jag två i min klass, vi gör ett arbete tillsammans som vi gjorde klart idag.
Vi blev klara snabbare än väntat så jag satte mig i studietorget och jobbade lite
på en del i hemtentan, vi har en hemtenta som består av tre olika delar.
Nu är jag färdig med en av dem och de ska inte in förän mitten av februari
som avslut på denna kursen.

Gick till jobbet och var där två timmar innan jag började så la mig i vilorummet och sov
i typ en och en halv timma :) så skönt! Mysigt, haha.
Jobbade ett kortispass idag så vid 20 kom Marcus och hämtade mig, min snälla man <3

I morgon har jag sovmorgon, halleluja! Åååh så gott det är!
Sen är det seminarium där vi ska redovisa en studieuppgift,
jag och Ghaza gjorde den tillsammans men vi är i olika grupper
så får redovisa dem separat, men det ska nog gå bra :) Ingen big deal.
Det är många uppgifter i denna kursen, 3 studieuppgifter som görs och redovisas
två och två eller tre och tre och en hemtenta i tre delar som man gör enskilt.  
Däremot är det inte jättemycket föreläsningar så det är ändå ett hyfsat lugnt och skönt temop,
i alla fall om jag jämför med förra mördarterminen haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0