Status

 
Idag mår jag bättre, jag är inte bra än dock.
Ringde min läkare det första jag gjorde i morse, fick dock prata med sjuksköterskan istället
som pratade med läkaren och ringde upp mig. Det resulterade i tre gånger så hög dos
av min Asacol i några veckor för att läka ut inflammationen som blossat upp i tarmen.
Oavsett om jag är bra till på torsdag eller ej så ska jag höra av mig då.
Är jag inte bra på torsdag ska vi boka in en akut läkartid.
Håller tummarna på att det blir bra nu! Håller så hårt jag kan!
Det känns ju lite bättre idag och jag pallrade mig till skolan och var där 8.30-16
och det gick ju bra i alla fall :)


En bild från idag, tagen underifrån så ser lite pluffsig ut.
Okej då, jag ska inte skylla på det, jag ÄR lite pluffsig ;) hahaha


Kommentarer
Jasmina

Hej fina du :) vet inte hur jag kom in här på din blogg och så får jag se att du ochså har sjukdommen ulcerös kolit det har jag ochså nämligen :( jag fick diagnosen i november förra året och det känns piss kan jag säga dig.. det är så jobbigt så jag även har en tvåring dotter som behöver mig hela tiden men när jagvär sjuk ochbhar så ont så kan jag inte ta hand om hrnne och det gör mig så ont :( just nu ligger jag på sjukhuset insjuknat i ett skov har legat här i 10 dagar inget vidarr men sånt e livet vi måste vara statka och inte låta denna sjukfom trampa ner oss det jag ville säga dig är att du är intr ensam om detta de finns fler som är som oss så försök o vara stark och tänka positivt så hoppas jag att allting blir bra med dig :) tänkte ochså fråga dig hur du äter o så är de något speciellt? Ha de bra och sköt om dig <3

2013-04-07 @ 23:18:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0