Termin 4 - avklarad!

Då var terminen ÄNTLIGEN slut! haha
De jobbigaste två veckorna i mitt liv (nej okej, jag överdriver) är över!
Hade inte klarat en vecka till med detta tempot och när man dessutom inte
mått så bra själv med magen och allt och sen handlar kursen om döden liksom.
Suttit och grinat på varje föreläsning, suttit med både individuellt arbete och
grupparbete om hur det är när en anhörig dör, nej, roligare har jag haft.
Kursen har varit skitintressant verkligen men vääldigt tung och tuff!
Men nu orkar jag inte tänka på cancer och död med som varit
det enda (förutom magen) som jag tänkt på sedan mellandagarna.
Usch, blir så hypokondrisk själv och tror att jag eller närstående ska dö.
Det kan ju närsom helst hända, det gäller verkligen att ta vara på varandra
medan man har varandra. Tror det är nyttigt att läsa en sån här kurs,
men upplyftande är det då verkligen inte.

Nu har jag helgen på mitt att tagga inför termin 5.
Slappaaaaa!!
 

Så här glad är jag idag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0