Det är något med juli

Det är något visst med juli månad, jag blir alltid sjuk då, nästan varje år.
Detta året har det varit segare än någonsin. HELA juli har jag varit sjuk,
en bit på slutet av juni också. Jag mår inte så dåligt men har feber om kvällarna,
huvudvärk lite då och då och en hög CRP.

Sista dagen med det andra antibiotikat idag, det blev väl ingen mirakelkur direkt.
Febern är kvar men CRP sjunken, sakta men säkert.
Fortfarande är det rejält högt, men det är på rätt väg.
Kommer fortsätta ta kontroller en gång i veckan om det fortsätter nedåt,
det kommer jag göra fram tills värdet är normalt. Om det går i denna takten
kommer det ta ett tag. Men det skiter jag i så länge det går ner och febern gör det också.
Det blir i alla fall ingen mer antibiotika, kroppen får klara resten nu.
Undrar vad det är som spökar i kroppen på mig. Nu får det minsann vara bra!

Har haft två vilodagar här hemma nu, i morgon är det jobb igen som håller i över helgen.
Måndag är jag ledig nästa gång. Förhoppningsvis är solen kvar då så jag kan få sola.
Min kropp har inte sett sol sedan innan midsommar, har ju dels jobbat och sen
ätit antibiotika alla fina soliga dagar och får inte sola då jag tar det.
Har fått prickar på kroppen de få stunder jag varit ute.
Längtar så efter en dag på stranden, vill bara sola och bada!

En rolig dag har jag haft i juli i alla fall, jag och Marcus och några vänner var på Gyllene Tider
på Ullevi i fredags :) Va bra det var! Kanonväder och världens bästa stämning.
Fick höra alla låtar jag ville också :) Toppenkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0