Nu får det vara nog!

Usch, jag blir så trött! Det känns som om jag aldrig får må helt bra!
Alltid är det något, nu överdriver jag kanske men trött på skiten är jag.
När jag blir sjuk så ska det då fan hålla i sig så jävulskt länge också :(
Suck. Har haft feber i fem dagar nu och huvudvärk i en vecka.
Huvudvärken har däremot varit mycket mycket bättre de senaste tre dagarna.
Kanske varit dum som  vart ute på krogen och jobbat och grejer under dessa dagar
men samtidigt har jag passat på att sova görmycket och ändå blir det inte bättre.
Termometern visar fortfarande 38 grader.
Börjar bli lite orolig nu faktiskt så sjukanmälde mig från jobbet i morgon
och ska försöka få en tid till vårdcentralen.
Precis som förra gången jag var sjuk väntar jag så länge innan jag går dit
för att jag absolut inte vill hga antibiotika, då får jag ju inte ta mina reumatismsprutor.
Tror alltid att det hinner gå över av sig självt men icke, inte denna gången heller.
På fredag är det dags för nästa spruta, får väl se om det blir så eller inte.
Som sagt, mission VILA och få tid till läkare i morgon.
Jag vill bara vara frisk nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0