Vecka 31

Vecka 31 har börjat, veckorna flyger som aldrig förr nu alltså.
Juli är snart slut, hade önskat att den månaden bara började om istället.
En månad kvar, sedan är sommarjobbet slut och skolan börjar.
Sista terminen, ångestnivån ökar. Hm..

Men men, än är sommaren inte slut.
Denna vecka består inte av annat än jobb, nästan.
Fredag är min enda lediga dag och den ska spenderas med två klasskompisar :)
Sexdagars jobbvecka alltså, tungt, men kul.
Bara denna veckan och nästa kvar sen bär det av till Grekland med Amanda!
Fan va kul!

Helgen som var var jag ledig :) Gud så skönt!
Passade på att använda smycken och måla naglarna ;)
Hade en riktigt bra helg! Fredagskvällen efter jobbet bowlade vi, jag var grym! haha
På lördagen var det grillfest med fina vänner och söndagen vaknade vi upp hos mina föräldrar
och åkte sedan ner till Varberg och hälsade på svärmor med familj som är där och campar.
Riktigt fin helg <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0