Bra dag

Jobb igår och idag, efter gårdagens kvällspass som var minst sagt stressigt (hade att göra precis HELA tiden haha) så var det riktigt skönt att dagpasset idag var lugnare :) det känns fortfarande riktigt bra på jobbet, trivs som fisken i vattnet.

Skulle vart ledig nu fram till lördag men mitt gamla jobb (äldreboendet) ringde och frågade om jag kunde komma in i morgon och visst kan jag det :) bara kul, pengarna behöver jag också för den delen!

Efter dagens jobb träffade jag Ghazaleh och vi gick ut och powerwalkade, gick en mil. Känns riktigt bra faktiskt :) vi tänkte att vi ska försöka gå ihop lite då och då i sommar. Efter åkte vi hem till henne och satt på altanen och bara snackade och varvade ner, sedan blev det lite handling :) bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0