Födelsedag & förlovningsdag

Vilken härlig födelsedag! 22 hela år blir jag alltså idag och dagen och kvällen kunde inte spenderas på bättre sätt. Vid åtta i morse kom mamma och pappa hit på frukost, Marcus hade åkt till jobbet. Jag fick presenter och vi hade det mysigt med stor frukost :) sen åkte jag och mamma in till Göteborg där vi var i över sex timmar! Haha. Mötte även upp mammas kusin så hon var med oss och lunchade ute i solen. Helt underbart! Fick massa pengar av mamma och pappa att shoppa för så nu är sommargarderoben påfylld ;) har köpt mycket fina grejer som jag kan fota och visa upp ev i morgon om jag hinner :) nu på kvällen har jag och Marcus varit på en restaurang/krog här i närheten och ätit på uteserveringen. Super mysigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0