Grymt födelsedagsfirande

Igår kväll firade vi min födelsedag mina bästa tjejkompisar och jag :)
Det blev en riktig kanonkväll som började hemma hos mig med lite bubbel och snacks
och sedan med middag i stan följt av utgång och massa dans :)
Tack alla tjejer som var med och firade mig och bidrog till en kväll att minnas <3 älskar er alla!

Min finfina nya klänning som tyvärr var i kortaste laget
Alla tjejer utanför lägenheten, riktigt skönt att vi kunde sitta ute, hade vart lite svårt att hitta sittplats till alla inne i lägenheten. Hur skönt som helst var det att kunna vara ute :)

Jag och bästis på pendeln på väg in till stan, roade oss med att ta fula bilder haha
På restaurangen

På krogen
Daaaansa! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0