Helgen som varit

Söndag kväll och helgen är därmed snart slut.
I torsdags var jag ledig och fikade med en kompis som jag inte träffat på säkert ett år nästan.
Det är så roligt för hon läser till läkare och jag sjuksköterska så vi satt och pratade
om sjukdomar och vad vi lär oss under utbildningarna i nästan fyra timmar på fiket haha.
I fredags träffade jag Elin och Amanda, vi käkade pizza och kollade på Baksmällan 3 på bio.
Mysigt <3 Bion var inte alls planerad, kul att vara lite spontan ibland :) haha
Igår var det jobb på äldreboendet hela dagen 12:30-22, långt pass.
Hade inte varit där på en hel månad men det kändes bra :)
Är ju bara där som extra när det behövs och när jag kan nu i sommar eftersom jag jobbar
90% på sjukhus hela sommaren. Vet inte riktigt hur jag gör i höst om jag kan fortsätta
vara extra på sjukhuset eller om jag fortsätter på mitt gamla jobb på demensboendet & yngreboendet.

Idag har jag städat typ hela dagen och nu på eftermiddagen kom Marcus mamma, lillebror och plastpappa
hit på tårta och kaffe, Marcus blir ju 23 i morgon :)
Hans brorsa ska även sova här då han ska sommarjobba med Marcus i en månad framöver.
Så nu är det bara jag, Marcus och hans brorsa kvar här hemma, vi var precis nere på Hemmakväll,
köpte lite filmer som vi ska se nu :)
Hoppas att ni haft en fin helg <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0