Inget vidare

Hej på er. Det har varit väldigt tyst från mig här i bloggen men jag har haft fullt upp med jobb.
Då jag inte jobbat har jag bara typ sovit. Har dragit på mig något virus eller något.
Funderar nästan på om det kan vara bihålsinflammation, men men.
Det är inte så illa med mig, jag har klarat av att jobba tack vare alvedon.
Har haft lite lätt feber och huvudvärk dygnet runt (sitter runt ögonen och pannan) i fyra dagar nu.
Men nu har jag efter sex dagars jobb i rad tagit helg :) Är ledig i morgon och helgen
så får vila upp mig :) Ska bli så skönt! Måste vara bra inför nästa vecka då det är sexdagars vecka igen.
Men men, annars är allt bra. Jobbet går toppen, trivs fortfarande kanon och jag känner mig
som en i gänget och som att jag arbetat där hur länge som helst nästan haha.
Alla sommarvikarierna är också supertrevliga! Kul att de flesta är jämngamla med mig
och också läser till sjuksköterskor = mycket att prata om på rasterna ;) haha.

 

En kass mobilbild på mig, däckad i soffan efter jobbet idag haha

Och här är en till bild, jättekass kvalité då jag kopierade bilden från min mail.
Lena skickade denna bilden till mig. Världens finaste föräldrar <3 Saknar er, vet att ni läser detta! Puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0