Catch up

Ledigheten fortsätter men ändå har jag bloggat skitdåligt.
Så vi tar en liten snabbrepris här:
Söndag: ledig, slapp dag efter gårdagens 12h pass på jobbet.
På kvällen mötte jag fina tjejer för pizza och sedan myskväll hemma hos mig.
Satt och tjötade, åt godis och kollade film.

Måndag: hade egentligen en föreläsning 13-16, men den verkade inte så intressant
och varken Hanna eller Sandra skulle gå så jag sket också i den.
Stannade hemma och pluggade lite istället, drog på mig skorna och gick ut och*
varvade gång med joggning. Konditionen eller musklerna är inte vad de borde.
Men kanske inte så konstigt efter sjukdom och tre veckors träningsuppehåll.
Bakade på eftermiddagen och sen blev det bara soffhäng.

Idag: åkte till skolan vid åtta och var tillbaka hemma vid halv elva.
Åkte dit för alla kolla lite litteratur till mina två hemtentor som jag gör parallellt just nu.
Kollade på top model sverige väl hemma som jag missade igår och sedan kvart över elva
har jag suttit med arbetena, skrivit in den information jag fick med mig hem från böckerna i skolan.
Båda hemtentorna är nu mer eller mindre klara. En handlar om ett förbättringsarbete och den andra
handlar om ledarskap, olika ledarstilar och hur jag ser på mig själv som ledare.
Lite finslip kvar och greja med referenserna så att de är korrekt skrivna.
Nu bir det lunch och sedan soffläge fram tills att jag drar iväg till dansen vid femtiden :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0