Effektiviteten själv

Oj oj vad jag legat i här hemma i eftermiddags.
Dagen började med en riktigt härlig favoris i repris från i lördags.
Sovmorgon, gick och la mig ganska tidigt i går och sov till nio,
läste då i min bok någon timma och somnade sedan om och gick upp strax efter 11.
Så underbart. Gjorde sedan en ordentlig lunch för att sedan åka till skolan och ha seminarie.
13-16 i skolan och var hemma vid halv fem. Sedan dess har jag hunnit med en himla massor.
- diskat förhand
- diskat i maskin
- dammsugit
- vikt tvätten från igår
- gjort rent i kattlådan
- lekt med Ronja
- svarat på en enkät från Karolinska

Nu sitter jag med en kopp te och en värmekudde över axlarna.
Har känt mig sämre i kroppen sedan jag var sjuk och inte kunde ta min spruta på en månad.
Tog den för lite mer än en vecka sedan men det känns inte som att den hjälpt denna gången.
Det oroar mig. Men på fredag är det dags för en till och förhoppningsvis är jag på banan efter den.
Skulle vara så himla frustrerande att fortsätta bli sämre igen nu när jag mått så bra i kroppen
det senaste halvåret. Men men. Nu släpper vi det för nu sitter jag med min hemtenta i förbättringsarbete.
Fem sidor är nu skrivna och uppgiften ska in i morgon, men jag skickar in den redan ikväll.
På onsdag ska ledarskapshemtentan in så vill få undan den här nu så jag kan fokusera på den
i morgon och på onsdag. En tretimmars föreläsning i Hälsoekonomi står på schemat i morgon & onsdag.
Annars är det inte mycket annat än dans i morgon och mamma och pappa som kommer på middag
på onsdag som är inplanerat. Och hemtentaplugg då så klart. Så fort jag lämnat in uppgiften i
ledarskap måste jag nämligen börja med hemtenta i Hälsoekonomi som ska in om 1½ vecka.

Blä, inte mer skolprat nu. Tycker visserligen hemtentorna har varit ganska roliga.
Helt okej när man är lediga så mycket som vi har varit denna kursen :)
Nu ska jag snart laga middag, så fort jag fått skickat in denna hemtentan.
Blir sen middag då Marcus jobbat borta i Trollhättan idag så han kommer hem seeeeent.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0