En bättre dag

Idag har varit en något bättre dag, har inte känt mig lika lat haha.
Hatar att känna att jag bara ligger inne och sover och kollar på tv medan dagarna bara springer ifrån.
Vill känna mig produktiv och ha saker att göra, även om det är hur skönt som helst att slappa.
Men jag mår inte bra av för mycket ledigt. I alla fall inte när Marcus bara jobbar och vännerna är upptagna.

Idag efter att jag pluggat på förmiddagen mötte jag i alla fall upp Sandra och Hanna för en kaffe i stan.
Skönt att bara ses så där mitt på dagen, vi ses ju dessutom inte allt för ofta när vi är lediga så mycket.
Åkte hemifrån vid tolv och var hemma igen strax efter fyra. Fick handlat lite på vägen hem också.
Vissa saker tar slut så snabbt efter storhandlingen, var ju trots allt bara en och en halv vecka sedan.
Men mjölk och frukt och grönt fick komma med hem och några andra småsaker.
Känns som att vi lägger för mycket pengar på mat alltså =/

Har hunnit få undan massa disk som återigen samlats på diskbänken, trots att vi har diskmaskin haha.
Nu börjar klockan närma sig tv-dags, går massa bra saker på tv på eftermiddagarna.
Något på MTV sen Masterchef och därefter Farmen. Ikväll är det Lyxfällan också, tjoho haha.
Höjdpunkten på veckan typ ;) haha nä nu överdrev jag.

Ska hinna göra bakpotatis med kycklingröra innan dess tänkte jag :) Var längesedan vi åt det.
När jag kom hem förut hade förresten det trillat ner en dopinbjudan i brevinkastet, lycka!
Ska bli så kul :) Tack för inbjudan Alex <3 Längtar så efter er!
Såg förresten en lapp på dörren när jag kom hem också, det stod att man kunde lämna kläder
till en insamling på lördag, det räcker att bara ställa det utanför porten lördag morgon.
Så skönt, rensade ju ut min garderob i början av veckan och tänkte skänka det jag inte slängde.
Perfect timing!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0