Friday

Fredagskvällen är kommen :)
Ikväll blir det hemmamys med sambon min <3
Egentligen skulle Alex och Amanda hit på tacokväll, men de blev sjuka :( Krya, krya!
Oxfilé, potatisgratäng och sås blir det :D Glass till efterrätt.

Har fått en hel del plugg gjort idag faktiskt. Suttit med förbättringsarbetet vi ska göra i timmar.
Fortfarande några timmar kvar att jobba med det tror jag innan jag är färdig.
Svårt är det. Fick svar på mina hemtentor från förra kursen Vetenskaplig metod idag.
Tre stycken, alla godkända, så nu är alla moment från den kursen klara.
Fokus kan nu ligga totalt på denna kursen i Ledarskap & lärande.

I morgon blir det dubbelpass på jobbet, 12½ timma.
Behöver pengarna, och sysselsättning haha, synd bara att det är när Marcus är ledig.
Har ju gått hemma och haft skittråkigt hela veckan och nu ska jag jobba heldag när han är hemma.
Men så är det, blir ju bättre pengar på helgen så det är det värt.
Har dessutom inte jobbat något än denna månaden, ska se om de finns några fler lediga pass.
Vill verkligen jobba mer, speciellt nu eftersom jag inte kommer vara där i sommar.
Trivs ju så bra på mitt jobb :)

Nu ska jag steka kött :D
Var förresten nere och handlade idag igen haha.
Köpte köttet för typ 200kr och sen två nya krukväxter, vårigt och fint blev det här hemma nu :)
Så där rök ytterligare 400 spänn, handlade för 400 i går också haha.
Men nu behöver jag förhoppningsvis inte handla på ett tag.
Kanske räcker med påfyllning av mjölken fram tills nästa lön/studiestöd.

Kram på er och ha en bra helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0