Låååångfredagen

Ja, denna fredagen har då varit lång, men bra :)
Hemma och nu ligger middagen i magen. Jobb 6.45-15 idag men det blev att jag fick stanna till halv fyra.
Känns bra att ha jobbat så många timmar eftersom det är storhelg = bra med pengar.
Väl hemma gick jag ut på en promenad en sväng, inte långt utan mest för att få lite luft.
Skönt när man varit inne en hel dag :) Därefter bokade jag in tvättid till i morgon och diskade lite.

Ikväll blir det ännu en lugn kväll för min del, tänkte kolla lite tvserier och eventuellt plugga lite.
Alla kompisar är hos familj eller annat så ingen som vill komma hit, buhu.
Marcus ska greja med bilarna även ikväll, "igår" efter att han gjort det kom han hem fem på morgonen!
En halvtimma innan jag skulle gå upp och göra mig klar för jobb med andra ord, haha.
Men i morgon ska vi till mina kusiner och träffa dem och mina föräldrar med bror och hans fästmö :D
Måste ju hinna träffa släkt och famlij åtminstone en dag i påskhelgen.
Marcus var iväg hos ena sidan av hans släkt idag men jag kunde inte följa med pga jobbet, tråkigt.
Har inte träffat den sidan av hans släkt på jag vet inte hur länge!

Nu blir det soffläge, äääntligen!

Mitt köksbord vs. jobbets :) Båda påskpyntade och fina.
Den gulliga duken fick jag av min underbara mamma<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0