Melodifestivalen

Sitter hemma och kollar på finalen i Melodifestivalen.
Har bara sett en av delfinalerna men denna vill jag inte missa.
Jobbade sent idag så spelade in programmet så sitter och kollar nu :)
Alla vet redan vinnaren men inte jag haha, har inte kollat Facebook eller Instagram haha.
Nu har i alla fall alla sjungit och jag väntar spänt på resultatet.
Tycker Anton och Robin är de bästa och som jag tror har bäst chans i Eurovision.
Dock undrar jag hur de där Yoki, eller vad de nu hette haha, kom med i finalen!
De som sjönk heart break hotel, nja, inte min smak i alla fall.
Men annars tycker jag nästan alla låtarna var bra på sitt sätt :)
Nu ska jag ta lite glass med laktitssås och varma hallon medan jag väntar :D mums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0