Mitt i veckan

Gårdagen och dagen har jag delvis spenderat i skolan.
Både igår och idag hölls det föreläsningar i Hälsoekonomi,
jag vart inte allt för exalterad inför detta men det visade sig bli riktigt bra.
Roliga föreläsare som bjöd på sig själva och skämtade varvat med
intressant information. Tummen upp!

Igårkväll var det även dans, Jessica kom hit på en kopp te innan, mys.
Idag kommer Elin eventuellt förbi på en kopp hon också en sväng påväg hem från skoan
annars kommer mamma och pappa hit vid fem/sex på middag :)
Blir inget avancerat men det var några veckor sedan vi sågs nu så kände att det var dags.
Annars ska jag skicka in en hemtenta till nu tänkte jag.
Får börja på nästa i morgon, orkar/hinner inte det idag.
Riktigt dåligt med bilder här i bloggen det senaste, men jag tar så lite kort!
Ska se om jag kan fota lite med systemkameran i dagarna här framöver.
Är ju ledig fram till tisdag (bortsett från plugg hemifrån då) så det ska jag väl hinna få till :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0