Påsken har börjat

Skärtorsdagen är här och jag är fullt upptagen med jobb.
Åtta timmar igår och nio timmar idag, ytterligare åtta väntar i morgon.
Behöver gå upp typ halv sex, suck. Så nu får jag snart gå och lägga mig XD
Har haft en bra dag i alla fall trots att jag inte kom ifrån jobbet förän halv fem.
Jobb på demensboendet dessa dagar och gud va jag gillar mitt jobb!
Känns tråkigt att inte jobba där i sommar även om det såklart kommer bli
kul att testa på att jobba på sjukhus.

Var hemma igen vid halv sex efter att ha handlat lite efter jobbet,
lite godis och blommor. Blev gula tulpaner nu till påskhelgen :)
Tänkte köpa påskliljor men de var slut i mataffären.
Sen kom mamma och pappa förbi på kaffe och vi fick en fin matta att ha i köket!
Tack <3 Marcus tyckte också den var fin ;) haha

Nu har vi precis ätit sen middag och jag ska slappa framför tvn med godis
innan det är dags att sova. Efter i morgon är jag ledig till på tisdag!
Påskledigt, tjoho så skönt!

Gul tröja idag dagen till ära, lite påskig får man väl lov att vara i alla fall :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0