Plugg, date & dans

Sol idag igen, gud så skönt. Har dock inte varit ute varken idag eller igår.
Tisdag idag, ledig för hemstudier. Kan inte påstå att jag pluggat allt för mycket dock.
Har typ fyra studieuppgifter som jag håller på med samtidigt. Totalt är det tio tror jag denna kursen.
Blir så rörigt när man ska göra dem paralellt. Men men. Skönt att vara ledig så mycket,
lite synd bara att jag inte utnyttjar tiden riktigt som jag borde. Egentligen borde jag ställa klockan
och gå upp och jobba från typ åtta på morgonen, men icke.
Sovmorgon och sen slappade jag i soffan någon timme haha. Nu har jag åtminstone fått lite gjort.

Vid halv tre kommer Amanda hit, har inte träffat henne på typ tre veckor?! Insane.
Vi ska väl bara fika och tjöta eller ngt :) Vet inte riktigt.
Ska bli kul att träffa henne igen i alla fall.
Ikväll blir det dans och ska faktiskt dansa idag och inte titta på.
Jag är väl ändå relativt frisk nu. Lite lite hosta och halsont men det får gå ändå.
Kan ju inte vara sjuk i all eveighet. Har inte tränat på två och en halv vecka! Bläää.
Jag som hade kommit igång så ordentligt :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0