Plugg

Godförmiddag.
Idag gick jag för en gångs skull upp i någorlunda tid.
Har ju haft så mycket ledigt nu med mycket hemstudier så har sovit väldigt mycket haha.
Idag gick jag dock upp vid halv nio och har sedan dess suttit med en studieuppgift.
Vi ska (på pappret, inte IRL) göra ett förbättringsarbete.
Jag har valt att skriva om trycksår. Svinsvårt detta alltså.
Vad skulle jag kunna komma på att förbättra som inte redan görs ute i vården?
Dessutom ska man ju ha massa litteratur och beskriva massa teorier och figurer.
Blää. Förstår inte uppgiften helt 100 så det känns inte som om det kommer bli så bra.
Är i alla fall nöjd med det jag skrivit hittills men det är ju bara en sammanfattning
av all bakgrundslitteratur, nu har jag ju det svåra kvar: själva förbättringen.
Usch, vet inte vad jag ska hitta på, haha :P
4-5 sidor ska det bli, har kanske 1½ än så länge. Sen ska de dessutom redovisas i ett seminarium.

Och så är det världens finaste väder hela tiden och ändå sitter jag bara här inne.
Kanske borde gå ut på en promenix? Inte kul själv dock :( Bläää, har så tråkigt hela tiden haha.
No life, så känns det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0