Slapparkläder

Idag åkte slapparkläderna på, så skönt. Drog till skolan i morse och var där mellan halv nio och halv tolv.
Åkte bara in för att sätta mig och skriva lite på den nya hemtentan i Hälsoekonomi.
Behövde nämligen en bok som jag inte har utan fick sitta där och skriva, i biblioteket alltså.
Men det gick bra, fick skrivit det mesta. Nu ska jag skriva en liten diskussionsdel om etik sen är det klart.
Gick väldigt fort faktiskt, vet inte hur bra det blir dock haha.
Träffade även Hanna i skolan. Vid elva kände vi oss klara och satte oss och fikade i skolans kafeteria en stund.
Nu är jag hemma, har tagit hand om lite disk och funderar på att sätta igång med det sista på uppgiften
nu på en gång så det blir gjort. Har ju i morgon och helgen på mig, men ska jobba lördag
och sen vill jag gärna hinna ta det lugnt i helgen också. Så i morgon får det bli klart i alla fall!
Funderar också på att åka och träna, men det är ingen som vill/kan följa med mig :(
Tråkigt att åka dit själv när det ändå är en bit för mig att åka.
Nä, får se vad jag hittar på. I morgon är det freeeeedag <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0