Underbara dag!

Vilken härlig dag jag haft idag, carpe diem alltså! haha
Gick upp vid halv sju för att pallra mig till skolan för ett tretimmars-seminarie
som faktiskt var riktigt givande. Därefter åkte jag hem till Angelica
och vi gjorde lunch ihop och satte oss sedan ute i solen med en kopp kaffe.
Hur underbart som helst och vi satt i två timmar i bara linne och byxor!
Vid halv fyra sa jag hej då till Angelica och mötte upp hennes syrra Jessica
som jag också är kompis med och dansar ihop med.
Dansen idag är inställd för att det är lov så vi sa att vi skulle dansa hemma hos mig i stället.
Sagt och gjort, efter en kopp te i kvällssolen på balkongen satte vi igång.
En och en halv timma intensiv dans, sjukt kul och sjukt jobbigt.
Lär ha världens träningsvärk i morgon då jag körde skitjobbig afrodans igår kväll
och dans ikväll också. Men men, det är bara skönt!
Vid sju gick vi ner till pizzerian och delade på varsin Hawaii :)

Kanondag helt enkelt som avslutades med ett bad med ansiktsmask och skrubb.
Nu blir det soffhäng innan sängen kallar :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0