Underbara dagar

Som ni kanske märkt har det gått flera dagar sedan jag bloggade, igen!
Dåligt dåligt. Men jag har haft ett par riktigt bra dagar.
I onsdags tidigt på morgonen satte jag mig på tåget mot Skåne.
Det blev en ganska så spontan resa till Ystad för att hälsa på min fina vän Alexandra.
Fick där även träffa hennes tremånaders son :) Så mysigt!
Vi fikade, gick runt lite i Ystad, hyrde film, åt tacos och bara snackade och mös.
Fick även äran att följa med till BVC ;) haha.
Torsdag vid ett bar tåget hem mot göteborg igen. Tur och retur för 500kr och det var det värt!
Tågen både dit och hem var i tid och allt gick supersmidigt!
Är så mysigt att åka tåg när allt flyter på, man kan lyssna på musik och läsa och bara vara liksom.
Igår var det jobb som gällde, på avdelning för hjärnskadade, alltså inte demensavdelningarna där jag oftast är.
Det gick bra, sen en snabbfika med Hanna och Sandra och sen direkt hem för att göra i ordning mig
i rekordfart. Skulle nämligen ut och äta middag med Amanda, Elin, Sara och Elin :)
Riktigt god mat och fint umgänge :) Åh vilka härliga dagar jag haft!

Idag bjöd dagen på riktig sovmorgon! Var några dagar sedan nu och jag har ju varit så bortskämd
med det de senaste veckorna haha. Får passa på för i morgon är det upp tidigt för jobb som gäller igen.
När jag vaknade låg jag kvar i sängen och läste min bok och åt lite godis till frukost haha.
Idag blir det finjustering av två hemtentor för de ska in i början av nästa vecka och då ska en ny påbörjas.
Annars blir det bara att slappa och ikväll blir det mys med mitt hjärta <3

Några bilder från senaste dagarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0