Åtta år

Idag är det den sjätte maj vilket innebär att jag och sambon firar årsdag :)
Hela åtta år har vi hållt ihop nu och jag är så glad att jag har denna fina kille vid min sida.
Igårkväll var vi på bio och åt middag inne i stan.
Idag hade Marcus tagit ledigt från jobbet för att vara med mig på årsdagen :)
Vi tog sovmorgon och åkte sedan och shoppade i Nordstan,
Marcus hittade flera par jeans och några tröjor. Jag hittade väl inte så mycket.
Sen lunchade vi på Pizza Hut, pizzabufé blev det :) så gott ocjh prisvärt!
Riktigt bra dag <3 Nu har vi suttit i solen på balkongen en stund och snart ska jag träna.
Vi har haft en bra dag ihop och en mysig gårkväll.
Kan knappt fatta att det gått åtta år! Helt sjukt faktiskt, men samtidigt är vi så grymma ihop
så det är väl inte så konstigt att man hänger ihop då ;) haha
Du och jag älskling <3 Vi är bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0