De senaste dagarna

Dagarna rullar på och det har inte blivit något bloggande det senaste för min del.
Praktik hela veckan med ledigt i fredags då jag åkte hem till mamma som fyllde år.
Vi åt god mat och massa fika hela dagen och kvällen haha. Gick väl upp tre kilo ;)
I går hände inte mycket, slappade på dagen och så vart det jobb på äldreboendet på kvällen.
Idag har vi också tagit det lugnt, jag har precis badat och så ska vi iväg och handla lite mat
och i eftermiddag åker vi hem till Marcus syskon, hans mamma och hennes sambo.
Det blir inte så sent för i morgon är det upp vid fem igen som gäller ;)


En bild som jag tog på mina fina igår kväll <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0