Inflyttnings/födelsedagsfirande

Igår var jag bjuden till en kompis som hade fyllt år och flyttat hemifrån :)
Jag och Amanda var med varandra hela dagen, vi shoppade present,
tränade och solade solarium. Hann även med att käka på donken ;)
Sen gjorde vi oss i ordning och gick till festen.
Det var en riktigt kul kväll och senare drog vi ut i kungsbacka och dansade.
Tack Elin för en fin kväll <3
Sov hos Amanda och idag på förmiddagen gick vi och Elin och fikade/brunchade på Karma.
Riktigt mysigt, satt faktiskt ute också då det var så fint väder. Blåste dock en del.
Nu är jag hemma och har badat och gjort mig i ordning lite för kvällen.
Tror det blir bio ikväll med min fina sambo <3

Lägger upp ett par bilder från igår. På de två första ser ni vad jag hade på mig :)
Allt är nytt förutom skorna och kommer från Cubus.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0