Kvällspraktik

I natt sov Elin hos mig efter att vi hade vart och kört Afro i går kväll.
Det blev en riktigt sen middag för oss också haha och lite efterrätt åt vi vid halv tolv :P
Men mysigt vart det :)

Tisdag idag och första passet som jag gick kväll på praktiken (13-21) och även femte och sista
passet på denna avdelning som är för "äldre" barn :)
I morgon blir det skola för att jobba lite på ett grupparbete sen tillbaka till praktik
och då alltså grannavldeningen med de små barnen och bebisarna.
Fem pass på den avdelningen sen är praktiken över och sista veckan i skolan
består "bara" av två obligatoriska dagar och massa grupp-plugg :)

Nu blir det snart sängen för min del, upp tidigt i morgon :)
Inte klockan fem dock som många andra dagar då jag haft praktik ;) haha
Att gå upp sju är som sovmorgon nu mera XD


Bild på min goda brunch jag gjorde i morse :)
Omelett med stuvad spenat, ärtor, skinka, tomat och ruccula på samt en klick creme fraiche :) GOTT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0