Sista föreläsningen?

Idag när jag var på väg hem efter en dag full med föreläsningar slog det mig,
detta kan ha varit mina sista föreläsningar på utbildningen.
Helt sjukt känns det. Jag vet inte exakt hur nästa termin ser ut,
kanske har vi någon enstaka då men vad jag vet är det bara praktik och C-uppsats.
Har inga fler tentor heller förutom den nationella tentan som avgör om man blir legitimerad.
Det är så galet, tiden har gått otroligt fort samtidigt som så mycket hänt på den tiden.
Det känns sorligt faktiskt, jag gillar att plugga och vara på föreläsningar.
Men självklart känns det också skitspännande (men jättenervöst) att snart vara färdig.

Nu är alltså teoriveckan över på den nya kursen.
Tre veckor praktik på barnkirurgen väntar och sen två skoldagar nästa vecka.
Då ska vi ha drama och redovisning om en B-uppsats som vi ska göra i grupp under praktikveckorna.
Tror månaden kommer gå jättefort, sista maj går jag på "sommarlov" :D

Men en dag i sänder :)
Ikväll blir det tacos och fredagsmys med hjärtat mitt <3


Härligt väder det har varit senaste dagarna, lite synd att det blåser så värst bara.
Idag när jag kom hem från skolan satte jag mig på balkongen en stund,
där ritkigt stekte det! Jösses vad varmt och skönt det var :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0