Tröttare än tröttast

Både igår och idag har jag varit så himla trött, tror det är den höga pollenhalten som gör det.
Igår var jag ju uppe vid femtiden igen och gick dagpass på praktiken.
Idag hade jag sovmorgon och sov till elva, hann bara vara vaken en timma innan det var dags
att ge sig i väg till praktiken igen. Nu är jag alltså hemma efter ett kvällspass, bara två dagar återstår.
I morgon är det skola som gäller, ska träffa gruppen för att fortsätta vår B-uppsats,
vi har jobbat på ganska bra på egen hand hemifrån så det ska nog gå bra :)
Hoppas vi kommer vidare en bra bit med arbetet nu så vi inte behöver göra något mer förän nästa vecka.
Torsdag och fredag blir det dagturer på praktiken och sen är denna praktikperiod över.
Nästa vecka är sista skolveckan och den spenderas just i skolan :)
Vi ska bli klara med B-uppsatsen och sen redovisa den på torsdag och sen går vi på sommarlov!!

Nu blir det sängen! Upp tidigt i morgon igen men inte klockan fem som tur är :)


En bild jag tog på praktiken. Tänkvärda ord det där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0