Underbara fredag

Vilken härlig dag jag haft idag!
Gick upp vid halv åtta och tvättade sängkläderna och satte mig därefter och pluggade.
Vid lunchtid åkte jag in till Göteborg och lunchade på Jensens med Amanda, Elin och Mathilda.
Sen köpte vi godis på 4-gott innan vi åkte mot Kungsbacka.
Jag, Amanda och Elin tog sedan en power walk i kungsbackaskogen på ca 40 minuter
och satte oss sedan i solen på Elins balkong och drack cola. Underbart väder verkligen!
Någon timma senare åt jag och Amanda och hennes katter glass i solen ;) hehe
Verkligen inte fel det heller. Vid sju var det teatertvåorna som skulle ha föreställning
vilken vi gick och kollade på :) Kul, inte varje dag man går på teater :D
Vid halv nio var den slut och vi satte oss och drack latte på en uteservering i kvällsvärmen.
Nu är jag hemma efter en heldag med massa skoj och mys :)
Har varit i gång mer eller mindre hela dagen och verkligen njutit av vädret!
Att få umgås med vänner en hel dag är ju inte heller varje dag man gör.
I morgon träffas vi igen för Mellomys :D

Jag och två av mina fina vänner, en lite halvkass bild som togs på midsommar förra året :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0